Головна » 2021 » Березень » 1 » Звіт про результати проведеної внутрішньої оцінки якості соціальних послуг у Срібнянському територіальному центрі соціального обслуговування
09:33
Звіт про результати проведеної внутрішньої оцінки якості соціальних послуг у Срібнянському територіальному центрі соціального обслуговування

Оцінка якості соціальних послуг – це процедура, яка має на меті визначити, як забезпечуються встановлені показники якості, чи відповідає послуга своєму призначенню, чи має вона позитивний вплив на отримувача.

На виконання наказу директора територіального центру від 02.02.2021 року №11/1 у територіальному центрі соціального обслуговування проведено моніторинг та внутрішню оцінку якості надання соціальних послуг допомога вдома, натуральна допомога, соціальна адаптація, консультування, догляд стаціонарний. Цим наказом затверджено план проведення моніторингу та внутрішньої оцінки надання соціальних послуг, склад відповідної комісії та призначено відповідальних за організацію і проведення моніторингу та внутрішньої оцінки якості надання соціальних послуг.

Під час проведення моніторингу застосовувалися такі методи оцінки:

1.   Анкетування отримувачів соціальних послуг.

2.   Проведення консультацій (співбесід) з отримувачами соціальної послуги.

3.   Самооцінка персоналу, що надає соціальну послугу.

5.   Вивчення відповідної документації.

Для проведення внутрішнього моніторингу та оцінки якості надання соціальних послуг комісією застосовувалися показники якості соціальної послуги згідно Державного стандарту.

За  2020 рік надано послуг: відділенням соціальної допомоги вдома 346 особам або 80% від виявлених; відділенням організації надання адресної натуральної та грошової допомоги 545 особам або 92% від виявлених; відділенням денного перебування 373 особам або 67% від виявлених; відділенням стаціонарного догляду 19 особам або 100%.

Для вивчення думки щодо якості надання послуг, які надаються:

 відділенням соціальної допомоги вдома проведено анкетування та опитування 70 отримувачів соціальної послуги догляду вдома, що склало 20% від всіх отримувачів; відділенням денного перебування 102 отримувачів послуги соціальна адаптація та консультування, що склало 28 %; відділенням надання адресної натуральної та грошової допомоги 128 отримувачів, що склало 22%; відділенням стаціонарного догляду для постійного або тимчасового проживання 19 отримувачів соціальної послуги догляд стаціонарний, що склало 100% від всіх отримувачів

Метою опитування є отримання об'єктивної інформації, необхідної для оцінки та поліпшення якості надання соціальних послуг, вивчення реального стану соціального обслуговування.

Комісія провела аналіз звернень отримувачів соціальних послуг, охвачених внутрішньою оцінкою якості щодо скарг. Були переглянуті та проаналізовані: журнал звернень громадян, акти перевірки якості обслуговування, опитувальники щодо вивчення рівня задоволення отримувачів послуг. Скарг щодо надання соціальних послуг не надходило.

Щомісяця на нарадах з працівниками територіального центру проводиться аналіз щодо якості надання соціальних послуг. Спостереження за процесом надання соціальних послуг відбувається при планових перевірках, які фіксуються в Актах перевірки.

Загалом роботі територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) за підсумками проведеного моніторингу та внутрішньої оцінки якості надання соціальних послуг присвоєно узагальнений статус «Добре».

Засідання Комісії оформлено протоколом від 23.02.2021 року та складено Звіт внутрішньої оцінки якості надання соціальних послуг.

Заплановані заходи для покращення роботи територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг):

  • продовжити роботу щодо виявлення одиноких громадян та осіб із інвалідністю з метою надання їм соціальної допомоги і підтримки; 
  • продовжувати  своєчасно здійснювати аналіз та обробку індивідуальних планів надання соціальних послуг в частині їх перегляду;
  • покращити взаємодію між відділеннями територіального центру та активізувати роботу мультидисциплінарної команди;
  • з метою інформування населення про роботу територіального центру більш активно співпрацювати з місцевими засобами масової інформації.

                                           

 

Директор територіального

центру                                                                                                Ж.ПИНДЮРА

   

Переглядів: 127 | Додав: administrator | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar